Cieszymy się, że dodarłeś aż tutaj, jeśli robisz pierwszy krok w wspinaczkowym świecie, to gratulujemy! Jeśli postanawiasz się doszkolić to chętnie Ci w tym pomożemy!
jak zapisać się na kurs?
wybierz kurs i termin
wybierz kurs i dostępny termin. Jeśli nie ma kursu i terminu, który odpowiada Tobie napisz e-mail do nas, może uda się cos zrobić 😉
wypełnij formularz
wypełnij pola z danymi, wyślesz tym samym wstępną rezerwację. Jeśli chcesz zapisać więcej osób, dodaj takie info w polu “Uwagi”
wykonaj opłatę
na maila zwrotnego przesyłamy dane
do wykonania opłaty rezerwacyjnej, bez niej rezerwacja będzie niemożliwa
sprawdź e-maila
w momencie zaksięgowania opłaty rezerwacyjnej następuje rezerwacja miejsca
Jeśli z jakiegoś powodu nie otrzymałeś maila zwrotnego od nas do 2 dni roboczych, sprawdź spam, jeśli tam też nie ma nic od Jura Climbing to najlepiej zadzwoń do nas 😉
Zniżki i rabaty
Jeśli jesteś już absolwentem któregoś z naszych kursów/obozów lub uczestniczyłeś/-łaś w regularnych sekcjach wspinaczkowych na ściance (minimum 5 miesięcy), należy Ci się 10% zniżki 🙂 . Po ukończeniu szkolenia “Climbing intro” należy Ci się 5% zniżki.
Jeśli zgłaszasz grupę 4 osobową na kurs w tym samym terminie, to też każdy z Was otrzyma 10% zniżki! A teraz uwaga… będzie bonus, te zniżki łącza się, czyli, jeśli jesteście grupą naszych absolwentów i wybieracie się razem na ten sam kurs to macie 20% zniżki!
Pamiętaj żeby przy rezerwacji napisać, w polu “uwagi” jaką masz zniżkę.
rezerwacje last minute
Jeśli chcesz zrobić rezerwację tuż przed kursem (3 dni) to w pierwszej kolejności napisz lub zadzwoń do nas, żeby zorientować się czy są w ogóle dostępne miejsca na wybrany przez Ciebie termin.
rezerwuję miejsce na kursie
więcej informacji o rezerwacji
Jeśli wysłałeś/-aś formularz rezerwacyjny to odpowiedź dostaniesz na e-mail w najbliższym dniu roboczym. Jeśli tak by się nie stało, sprawdź spam, jeśli nic nie ma to dzwoń. Jest to o tyle ważne, że od momentu wysłania formularza rezerwacyjnego masz 2 dni robocze na zrobienie opłaty organizacyjnej. Po tym czasie, jeśli nie zaksięgujemy przelewu Twoja rezerwacja zostanie anulowana.
*
Rezerwując miejsce wnosisz opłatę rezerwacyjną na poczet wybranego kursu. Wysokość tej opłaty zależy od rodzaju szkolenia, a jej wartość jest wskazana na stronie internetowej lub w mailu potwierdzającym rezerwację. Wnoszona opłata za szkolenie jest opłata organizacyjną i nie podlega zwrotom. Jednak do 30 dni przed zarezerwowanym kursem można zmienić termin na inny dostępny lub przenieść rezerwację na inną osobę.
*
Pozostałą kwotę (pomniejszoną o opłatę rezerwacyjną) wpłacasz na konto min. 3 dni przed kursem.
*
Jeżeli z naszego powodu lub z przyczyn niezależnych od nas (np. obostrzenia pandemiczne) kurs nie będzie mógł się odbyć, to gwarantujemy 100% zwrotu wpłaconej kwoty.
*
Jeżeli nie skończyłeś/-aś 18 lat, musisz mieć pisemną zgodę rodziców/opiekunów prawnych na udział w kursie.
*
Zapisując się na kurs i wysyłając opłatę za jego organizację akceptujesz regulamin.
rezygnacja z rezerwacji
Z rezerwacji można zrezygnować w każdym momencie, wpłacona opłata rezerwacyjna jest bezzwrotna. W przypadku rezygnacji z kursu w trakcie jego trwania żadna część wpłaconych środków nie podlega zwrotowi. W uzasadnionych przypadkach wcześniejszego wyjazdu możliwe jest odrobienie brakującej części zajęć w innym terminie.
Przygotowanie do kursu
Jeśli chcesz przygotować się do kursu warto przeczytać artykuł: Co zabrać na kurs?. Znajdziesz tam najpotrzebniejsze informacje oraz listę rzeczy obowiązkowych ;). Jeśli masz problem przy wyborze butów wspinaczkowych polecamy przeczytać: Jakie buty wspinaczkowe wybrać?
do zobaczenia w skałach!